Crafta.ua за безпечні покупки!
Ми розуміємо, як важливо почуватися в безпеці, купуючи в Інтернеті. Але, на жаль, бувають недобросовісні продавці, які не виконують своїх зобов'язань. Тому Crafta.ua страхує Ваші покупки та відшкодовує до 3 000 грн., незалежно від кількості замовлених товарів.
Як працює Програма Захисту?
Якщо Ви зіткнулися з несумлінним продавцем, та не отримали товар після оплати, напишіть нам на[email protected].
У листі необхідно надати такі дані:
номер замовлення;
дату покупки;
суму, яку сплатили;
контактні дані продавця (логін, e-mail, номер телефону);
прикріпити документ, що підтверджує факт сплати (чек);
листування з продавцем (у вигляді окремого файлу або скріншотів, з наявністю дати та часу проведення діалогу);
копію завіреної заяви до правоохоронних органів щодо шахрайства щодо продавця та витримку з ЄРДР із зазначеним номером справи.
Обмеження
Покупець не може скористатися Програмою Захисту Покупців у разі, якщо:
Рейтинг продавця менше 5;
Деталі здійснення угоди було з'ясовано, а саму угоду було укладено «по телефону»та покупець не може надати копію листування з продавцем електронною поштою;
Товар був доставлений особисто або особою, яка не є співробітником пошти, або оплата була здійснена готівкою під час особистої зустрічі (самовивозу);
Покупець не надав достовірних контактних даних;
Покупець на момент звернення вже отримав іншу компенсацію, пов'язану із поверненням коштів після здійснення угоди, яка є предметом звернення до адміністрації Crafta.ua;
Товар, що є предметом угоди, належав до списку заборонених для продажу товарів, чим порушував Правила розміщення інформації на сайті Crafta.ua;
Місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України;
Товар не був доставлений або пошкоджений з вини служби доставки;
Передоплату лоту здійснено за реквізитами, що не належать власнику профілю;
Реквізити для оплати не надіслані продавцем при обробці замовлення та/або повідомлення через портал, та надані покупцю в телефонному режимі або за допомогою особистого електронного листування з продавцем;
Товар був доставлений покупцю, але з якихось причин не задовольнив очікування клієнта;
З моменту оформлення замовлення пройшло більше трьох місяців.
Зверніть увагу, що Програма Захисту діє лише при виконанні всіх пунктів, зазначених вище.
Тепер Ваші покупки під надійним захистом!