None

Crafta.ua за безпечні покупки!

Ми розуміємо, як важливо почуватися в безпеці, купуючи в Інтернеті. Але, на жаль, бувають недобросовісні продавці, які не виконують своїх зобов'язань. Тому Crafta.ua страхує Ваші покупки та відшкодовує до 3 000 грн., незалежно від кількості замовлених товарів.

Як працює Програма Захисту?

Якщо Ви зіткнулися з несумлінним продавцем, та не отримали товар після оплати, напишіть нам наsupport@crafta.ua.

У листі необхідно надати такі дані:

  • номер замовлення;

  • дату покупки;

  • суму, яку сплатили;

  • контактні дані продавця (логін, e-mail, номер телефону);

  • прикріпити документ, що підтверджує факт сплати (чек);

  • листування з продавцем (у вигляді окремого файлу або скріншотів,  з наявністю дати та часу проведення діалогу);

  • копію завіреної заяви до правоохоронних органів щодо шахрайства щодо продавця та витримку з ЄРДР із зазначеним номером справи.

 

Обмеження

Покупець не може скористатися Програмою Захисту Покупців у разі, якщо:

  • Рейтинг продавця менше 5;

  • Деталі здійснення угоди було з'ясовано, а саму угоду було укладено «по телефону»та покупець не може надати копію листування з продавцем електронною поштою;

  • Товар був доставлений особисто або особою, яка не є співробітником пошти, або оплата була здійснена готівкою під час особистої зустрічі (самовивозу);

  • Покупець не надав достовірних контактних даних;

  • Покупець на момент звернення вже отримав іншу компенсацію, пов'язану із поверненням коштів після здійснення угоди, яка є предметом звернення до адміністрації Crafta.ua;

  • Товар, що є предметом угоди, належав до списку заборонених для продажу товарів, чим порушував Правила розміщення інформації на сайті Crafta.ua;

  • Місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України;

  • Товар не був доставлений або пошкоджений з вини служби доставки;

  • Передоплату лоту здійснено за реквізитами, що не належать власнику профілю;

  • Реквізити для оплати не надіслані продавцем при обробці замовлення та/або повідомлення через портал, та надані покупцю в телефонному режимі або за допомогою особистого електронного листування з продавцем;

  • Товар був доставлений покупцю, але з якихось причин не задовольнив очікування клієнта;

  • З моменту оформлення замовлення пройшло більше трьох місяців.

 

Зверніть увагу, що Програма Захисту діє лише при виконанні всіх пунктів, зазначених вище.


Тепер Ваші покупки під надійним захистом!