Сьогодні багато маркетологів усвідомлюють незворотність змін, що відбуваються в маркетинговому середовищі, і потребу пошуку нових шляхів і методів приваблення й утримання споживачів. Написана живою і зрозумілою мовою, ця книга розповідає про те, як, комбінуючи інструменти прицільного та масового маркетингу, можна скоротити маркетингові витрати компанії, підвищити окуповуваність маркетингових інвестицій і домогтися незаперечного конкурентної переваги на ринку. Всебічні дослідження й особистий досвід авторів допомогли створити яскраву картину нових маркетингових відносин, що дають змогу компаніям донести місткі, чіткі та "прицільні" маркетингові послання до споживача, що дійсно розташований до їхнього сприйняття.
Книга буде цікава маркетологам, менеджерам різного рівня, підприємцям, викладачам і студентам економічних спеціальностей.