Всі категорії
Додати товар

Стратегія блакитного океану. чан кім

190 грн
Опис

Книга на 2х мовах: українська, російська

Ця книга перекладена на 40 мов і видана накладом понад 2 мільйони копій, вона двічі потрапляла в десятку найкращих бізнес-книг десятиліття, стала найкращою бізнес- книгою 2005 року на Франкфуртській книжковій виставці й здобула безліч інших нагород від авторитетних ділових видань. За 7 років, які пройшли з моменту публікації, книга не залишала Топ-10 найкращих ділових книг на ********** і зібрала там понад 250 позитивних відгуків.

Для кого ця книга
Для тих, хто не хоче ловити рибу в каламутній алій воді, тих, хто шукає океан нових можливостей. Це книга для справжніх бізнес-лідерів майбутнього.

Фішка книги
«Пристрасть блакитного океану» — це не просто книга, а ціла філософія успішності. Є навіть однойменний бізнес-інститут.

Від авторів
Ми на своєму досвіді дізналися, що люди, як і корпорації, іноді роблять розумно, а іноді — не дуже. Щоб досягти більшого успіху, необхідно зрозуміти, як саме нам вдалося отримати позитивний результат, і розібратися в тому, як можна його систематично відтворювати. Саме це ми і називаємо розумними стратегічними кроками, причому, як ми встановили, першорядне значення має стратегічний крок до створення блакитних океанів.

Стратегія блакитного океану націлена на те, щоб спонукати компанії вирватися з яскравого океану конкуренцією способом створення для себе такої ринкової ніші, де можна не боятися конкурентів. Стратегія блакитного океану пропонує відмовитися від того, щоб ділити з іншими наявний — і часто зменшується — попит, постійно озираючись водночас на конкурентів. Натомість вона пропонує присвятити себе створенню нового, щораз більшого попиту та догляду від суперництва.

Книга не тільки закликає компанії до такого кроку, а й пояснює, що для цього потрібно зробити. Спочатку ми даємо вам набір аналітичних інструментів і перспектив, які показують, які систематичні дії треба робити, рухаючись за запропонованим шляхом, а потім розглядаючи принципи, що визначають стратегію блакитного океану та відрізняють її від стратегічних підходів, що ґрунтуються на конкуренції.

Об авторах:

Рене Моборн — професор стратегії в INSEAD, директор Інституту стратегії блакитного
океану INSEAD, зайняла друге місце в списку Thinkers50 у 2011 р. (єдина
жінка, що піднялася в цьому списку так високо).

Чан Кім — директор Інституту стратегії блакитного океану INSEAD, автор публікацій по
теорії керування та стратегії, посідає друге місце в списку Thinkers50 у 2011 р.

Стан: Новий
Колір:
  • Блакитний
  • Синій
Розмір:
  • Onesize
Категорії: