Всі категорії
Додати товар

Вінтажний браслет trifari вінтаж золотистий модерн сша

1000 грн
Опис

Масивний золотий браслет американського бренду Trifari, США, 1950-1960е роки. В хорошому стані, є незначні сходи. Довжина: 18,5 см. Ширина: 1,4 див. Історія Trifari Двадцатилетниий Густав Трифари відходить на поромі з Неаполя, перетинає Атлантику і виявляється в Штаті Нью-Йорк в 1904 році, а вже в 1910 році вони разом з дядьком вирішують відкрити компанію з виробництва прикрас під назвою «Trifari&Trifari». Виповнюється мрія Густава, так як ювелірному мистецтву його навчив ще дідусь. Його дядько швидко втрачає інтерес до бізнесу, залишаючи молоду людину наодинці зі своїми ідеями. Той, у свою чергу, скорочує назва бренду до незабутнього «Trifari» і незабаром знаходить собі нових бізнес партнерів в особі Лео Круссманна і Карла Фішеля. Таким чином народжується бренд «Trifari, Krussman&Fishel» (скорочено «K. T. F» із збільшеною «Т» в центрі). В наші дні прикраси Trifari c маркировкои «K. T. F» дуже рідкісні і є предметом особливої полювання колекціонерів. У 1930м році Trifari наймають в якості провідного дизайнера Альфреда Пилипа, у свій час грає провідну роль в таких легендарних бренди, як Cartier і Van Cleef and Arples. Альфред, що володіє неповторним почуттям стилю, зводить Trifari на п'єдестал на багато років вперед, роблячи його практично недосяжним для конкурентів. У 30-ті і 40-ві роки Trifari прозвали в народі «Діамантовими королями». Альфред Філіпа починає активно використовувати кристали Сваровскі алмазного огранювання, високоякісні стрази, стерлінгове срібло і золоте напилення для створення прикрас. У моду входять так звані «дрес кліпс» - вишукані брошки - трансформери, які можна носити як разом, так і поділяючи їх на два окремих елемента. І вони все більше стають схожі на твори високого ювелірного мистецтва з дорогоцінних каменів. Украшения, созданные Альфредом, поражали своей лёгкостью, неповторимым стилем и оригинальностью. Несмотря на сложные времена и период Великой Депрессии, Trifari активно развивают свой бренд. Так появляются ещё несколько серий, ставших легендарными. Среди них знаменитые броши-короны, которые, начиная со второй половины 30-ых годов, стали визитной карточкой бренда. Эти броши Trifari были настолько популярны, что примерно в 1937 году в логотипе бренда появляется миниатюрная корона. Они создавались как с помощью ярких, привлекательных кабошонов, так и с использованием прозрачных страз для монохромного эффекта. Бренд был настолько успешен в послевоенные годы, что в 1953 году Мейми Эйзенхауэр - Первая леди США, жена президента Дуайта Эйзенхауэра совершила настоящую модную революцию, нарушив все традиции. Она, в комплект к своему усыпанному стразами нежно-розовому платью, надевает на бал после инаугурации costume jewelry от Трифари - блистательный сет из жемчужного ожерелья «ориентик», браслета и объёмных серьг, созданный Альфредом Филиппе специально для Первой леди. Миссис Эйзенхауэр была настолько довольна своим выбором, что в последствии сделала заказ для своего второго инаугурационного бала в 1957 году. Начиная с 70-ых годов наступает непростой период для знаменитых брендов бижутерии, многие из которых вынуждены закрыться. Трифари, однако, удаётся сохранить свой бренд. Они несколько раз меняют логотип до тех пор, пока в 90-ых годах не переходят на логотип с простой текстовой подписью и товарным знаком. В 1994 году бренд был куплен MonetGroup, а на рубеже 21 века компания перешла в управление LizClaibor.

Стан: Хороший
Колір:
  • Золотистий
Розмір:
  • Onesize
Стать:

Схожі товари